“I’m excited to present my new grooming brand, House 99. For me, grooming is not only about how you look, but how you feel. It’s about being comfortable, trying new things and shaping your next look. I created House 99 to give people the inspiration as well as the right products to try out something different and feel completely at home doing so. House 99 is here to support men, to give them the tools they need to create whatever look they are going for. Welcome to the house.”
- KAMPAGNEN -
House 99 kombinerer barbershopkulturen med hud- og hårpleje for at skabe et helt nyt groomingmærke, som er enhver mands base for sit næste look. House 99 er skabt til manden som er opmærksom på sit udseende og vil prøve noget nyt - det handler om eksperimentering.
Manden, som i dag er en af verdens mest kendte personer, voksede op med en stor interesse for at lege med sit eget image. Om det var opdragelsen fra hans frisørmor eller et ønske om altid at skille sig ud er svært at sige, men David Beckham blev fodboldspilleren fra London, som gjorde det normalt hele tiden at ændre sit eget look. Dette viste sig at have en stor indvirkning på den mandlige kultur, ikke bare i England, men over hele verden. Så snart Beckham kom med en ny hårstil, kom fyrene på gaden med den samme frisure umiddelbart derefter. I dag er der intet konkret look, som definerer en mand, der er ingen grænser. Dette er baggrunden for grundlæggelsen af House 99.