M.A.C - Ikke som de andre
Allerede fra den spæde start, skilte M.A.C sig ud fra mængden. Mens de andre store makeup brands dengang primært var hudplejevirksomheder, valgte M.A.C i stedet at etablerer sig som den ultimative farveautoritet. I deres stand var det professionelle makeup artister der stod bag disken, hvilket aldrig var set før.
Det var tydeligt at M.A.C's makeupartister også havde en helt anden tilgang i forhold til salgsteknikker. I stedet for at bruge de traditionelle teknikker, satte de i stedet deres lid til de omhyggeligt udviklede produkter.
I 1994 da HIV og AIDS spredte sig over kloden oprettede man M.A.C Aids fonden, og har med deres Viva Glam kampagne indsamlet mange millioner kroner til kampen mod HIV og AIDS.
I dag er M.A.C stadig et helt unikt brand, og formor stadig at skille sig ud fra mængden, både med deres nogle gange vovede og kreative looks, men også med hele deres tilgang til hvem der kan bruge deres produkter. M.A.C er for alle! alle aldre, alle hudfarver og alle køn.
M.A.C er et brand som er frygtløs og som hylder individualitet og selvudfoldelse, og er kendt for at bringe en følelse af teater og udklædning i de elegante M.A.C butikker og stande rundt om i verdenen.
M.A.C er også på forkant med de mange modetrends, og samarbejder med førende talenter fra modeindustrien, kunstlivet og populærkulturen. Deres makeup artister skaber trends backstage til over 200 modeuge shows verdenen over, og har arbejdet sammen med navne som Prabal Gurung og Vivienne Westwood.
Deres tilstedeværelse ved disse modeshows, samt deres utallige samarbejder med store navne fra blandt andet popkulturen, kunst og mode, sikre M.A.C status som et af de førende trendsetter, inden for skønhed.